Planlægning og koordinering

Fra idéfase til fest!

Hvor skal festen holdes? Hvem skal tage billeder? Hvilke vine vil være gode at servere? Hvornår skal receptionen slutte? Hvordan løser vi bordplanen? Hvordan pynter vi lokalet, så det bliver indbydende og i vores stil? Jeg er, ved jeres side gennem hele forløbet og hjælper med at besvare de mange spørgsmål der dukker op. Jeg løber stærkt, rådgiver og guider jer på bedste vis.

Pakken “Planlægning og koordinering” indeholder følgende:

  • Indledende møde
  • Ubegrænset korrespondance
  • Idéudvikling
  • To do liste
  • Opfølgende møder efter behov
  • Udarbejdelse af budget
  • Forslag til oppynting, borddækning og indretning af lokale
  • Udarbejdelse af drejebog/tidsplan for selve dagen
  • 7 timers koordinering på dagen

Pris i alt 14.500,-

Læs flere detaljer nedefor.

MØDE OMKRING ØNSKER

Indledende møde, forventnings­afstemning og snak om dagens forløb.

Ubegrænset korrespondance

Ring eller skriv hvis der er det mindte I vil snakke om.

Idéudvikling

Forslag til venue, location, mm.

TO DO LISTE

Vi udarbejder en to do liste med alle ting som der skal huskes på dagen og før.

Opfølgende møder efter behov

Vi sætter os sammen hvis der er brug for det og får styr på detaljerne.

Udarbejdelse af budget

Få lagt det helt rigtige budget uden uheldige overraskelser senere.

Forslag til oppynting, MM.

Forslag til oppynting, borddækning og indretning af lokale.

TIDSPLAN OG ACCEPT

Udarbejdelse af tidsplan/drejebog for selve dagen, ud fra jeres ønsker.

HJÆLP PÅ SELVE DAGEN

7 timers hjælp og
koordinering på dagen