Planlægning og koordinering
Fra idéfase til fest!
Hvor skal festen holdes? Hvem skal tage billeder? Hvornår skal receptionen slutte? Hvordan løser vi bordplanen? Hvordan pynter vi lokalet, så det bliver indbydende og i vores stil? Jeg er, ved jeres side gennem hele forløbet og hjælper med at besvare de mange spørgsmål der dukker op. Jeg løber stærkt, rådgiver og guider jer på bedste vis.
Pakken “Planlægning og koordinering” indeholder følgende:
- Indledende møde
- Ubegrænset mail og telefonkorrespondance
- Idéudvikling
- To do liste
- Opfølgende møder efter behov
- Forslag til oppynting, borddækning og indretning af lokale
- Udarbejdelse af drejebog/tidsplan for selve dagen
Læs flere detaljer nedefor.
DKK 24.000,00
MØDE OMKRING ØNSKER
Indledende møde, forventningsafstemning og snak om dagens forløb.
Ubegrænset korrespondance
Ring eller skriv hvis der er det mindte I vil snakke om.
Idéudvikling
Forslag til venue, location, mm.
TO DO LISTE
Vi udarbejder en to do liste med alle ting som der skal huskes på dagen og før.
Opfølgende møder efter behov
Vi sætter os sammen hvis der er brug for det og får styr på detaljerne.
Tilvalg: Udarbejdelse af budget
Få lagt det helt rigtige budget uden uheldige overraskelser senere.
Forslag til oppynting, MM.
Forslag til oppynting, borddækning og indretning af lokale.
TIDSPLAN OG ACCEPT
Udarbejdelse af tidsplan/drejebog for selve dagen, ud fra jeres ønsker.
TILVALG: HJÆLP PÅ SELVE DAGEN
7 timers hjælp og
koordinering på dagen